Abstract
In qualitative research, the researcher does much of its work through the interpretation of various sources of information and gradual approach to the subject matter. The interpretation as a process critical and complex approach allows an increasing understanding of the subject matter considered in their individuality and the articulation with other phenomena o events.References
De Tezanos, Araceli, Et al. Escuela y Comunidad: un problema de sentido. Ciup- Universidad Pedagógica, 1983.
Garagalza, Luis. La interpretación de los símbolos. Barcelona: Antrophos, 1990.
Habermas, Jurgen. Conocimiento e interés. Madrid: Santillana, 1998.
Martínez, Miguel. La investigación cualitativa etnográfica en educación. Círculo de lectura alternativa: Bogotá, 1997.
Sandoval C., Carlos A. Investigación cualitativa. Santafé de Bogotá: Icfes-Ascun, 1996.
Garagalza, Luis. La interpretación de los símbolos. Barcelona: Antrophos, 1990.
Habermas, Jurgen. Conocimiento e interés. Madrid: Santillana, 1998.
Martínez, Miguel. La investigación cualitativa etnográfica en educación. Círculo de lectura alternativa: Bogotá, 1997.
Sandoval C., Carlos A. Investigación cualitativa. Santafé de Bogotá: Icfes-Ascun, 1996.
Downloads
Download data is not yet available.