The social marketing like managerial tool in the inteligents organizations
Main Article Content
Abstract
Downloads
Article Details
This journal provides an open access to its content, based on the principle of offering the public free access to research, helping to increase global knowledge exchange. Likewise, the printed version is freely accessible and has no associated costs per publication.
References
BENAVIDES, O. (2001) Competencias y competitividad. Diseño para organizaciones latinoamericanas. Mc Graw-Hill. Colombia.
DRUCKER, P. (1999) Los desafíos de la gerencia para el siglo XXI. Grupo Editorial Norma. Bogotá, Colombia.
PEREZ, L. (2004) Mercadeo social. Teoría y práctica. Editorial Prentice Hall. México.
ROBBINS, S. (2004) Comportamiento organizacional. Conceptos y aplicaciones. Prentice Hall Hispanoamericana, S.A. México.
SENGE, P. (2006) La Quinta Disciplina. Editorial Granica. España.
SILICEO, A; CASARES, D; GONZÁLEZ, J.L. (2001) Liderazgo, valores y cultura organizacional. Ed. Mc Graw Hill. México